Zoeken in deze blog

zaterdag 12 januari 2013

Action!

In de kerstvakantie kwam ik in de Action en zag de Fenjal Creme öl lotion tegen, het leek me een lekkere bodylotion, dus wilde ik die wel uitproberen. Het is een heerlijk naar rozen ruikende lotion, lichtroze van kleur.

Ik ben nu echt enthousiast geworden over deze lotion. Ik ken het merk Fenjal al zeker twintig jaar, maar in al die jaren nooit weer wat van dit merk gekocht, maar dat was een vergissing geloof ik. Ik ben inmiddels weg van deze bodylotion. 

Het ruikt heerlijk en wat ook belangrijk is, is dat het goed en snel de huid intrekt. De huid wordt superzacht. Een week later kwam ik in de Action terug en nam ik ook de badolie "Creme Öl Bad van Fenjal mee. En ondanks dat de flessen nog niet leeg zijn denk ik erover om toch nog wat hiervan in te slaan want deze 2 producten bevallen me heel erg goed. 

De badolie heeft dezelfde kleur en geur als de lotion, het is wel oppassen dat je de goede fles pakt want het overkwam me bijna dat ik de lotion in het bad deed.

De badolie schuimt trouwens lekker. En als je na het badderen de lotion gebruikt voelt je huid superzacht, als in een bed van rozen ;-)


De foto gemaakt met mijn mobieltje  is niet zo heel duidelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten