Zoeken in deze blog

woensdag 16 januari 2013

Catch of the day

Vanochtend weer eens een rondje Kruidvat gedaan, ik las overal op internet dat Catrice in de aanbieding was, 50% korting, kijk daar word ik hebberig van :-) Dus ja ik kwam natuurlijk met wat spulletjes thuis. 

Zoals de waterproof mascara "Better Than Waterproof Mascara", ik ben heel benieuwd naar deze mascara. Ik gebruik het liefste waterproof mascara, ik zit elke ochtend op de fiets en ik heb altijd enorme traanogen. Dus waterproof voor mij. Voor 2 euro 50 wil ik 'm best proberen. 

Ook de Absolute Eye Colour Quattro voor maar 2 euro 30 maakt me nieuwsgierig. De nagellak: Steel my heart ziet er ook super uit, ik kan niet wachten om 'm te gebruiken, voor 1 euro 35 kocht ik hem. De Limited Edition van Essence "Fantasia" "Queen of my cloud" nagellak viste ik uit de uitverkoopbak, voor een euro kon ik 'm niet laten liggen. En de After Eight van Catrice moest ook mee voor 1 euro 35.




En de nailartkit wil ik wel eens uitproberen. Misschien is het nog wat te vroeg, ik ben net een beetje geslaagd om nagellak netjes op te brengen, nailart is misschien nog een stap te ver, maar toch oefening baart kunst. Deze kocht ik voor 2 euro 50


Al met al leuke koopjes voor 11 euro. Met deze kleurtjes kom ik de winter wel door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten