Zoeken in deze blog

vrijdag 18 januari 2013

Hema Heeft Het...



Ik probeer altijd te zoeken naar betaalbare make up en verzorgingsproducten. Budgetmerken worden steeds beter, en dat is natuurlijk superfijn voor ons. Zo kwam ik vandaag bij de Hema nadat ik al 2 drogisterijen had bezocht, ik was op zoek naar betaalbare foundation en stond steeds voor de schappen te twijfelen. Bij de Hema zag ik de eigen merk foundation no 02 liggen, en die nam ik mee. Het is een eenvoudige doorzichtige tube van 40 ml, met aan de bovenkant een zwarte rand en een zwarte dop met in het midden de tekst: 
All skin types
light to medium coverage



Info achterkant tube:
Foundation van luchtige textuur voor een natuurlijke transparante teint. Verrijkt met vitamine E die helpt beschermen tegen invloeden van buitenaf. Geschikt voor alle huidtypen. Lichte tot medium dekking. Dermatologisch getest en ongeparfumeerd.

Kost: 4 euro



In de koopjesbak zag ik het tubetje Lip & Cheek Stain liggen voor 50 cent. De kleur zag er aantrekkelijk uit dus ook maar in de mand. 






In dezelfde koopjesbak zag ik de Diamond Gloss no. 03 liggen voor 2 euro (normaal 4) hup die dus ook maar mee. 


































Ook nam ik nog mee de Metallic Shine Eyeshadow cream nummer 13  voor 4 euro.



Voor 2 euro 50 kon ik de Eyeshadow Quattro nummer 26 niet laten liggen.

Totale aankoopkosten voor deze 5 aanwinsten:
12 euro.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten