Zoeken in deze blog

vrijdag 22 februari 2013

MAX Nude Palette 03 Swatch


Afgelopen week heb je kunnen lezen dat ik een oogschaduwpalette kocht met 18 kleuren van Max, het makeupmerk van de Action. De palette bevat 18 nude kleuren, kijk mee hoe ze er uit zien. 


 

Sommige kleuren lijken erg veel op elkaar en ik kan ze zo op het oog niet echt onderscheiden. De kleuren van de eerste en de tweede rij vind ik zelf het leukst. Die ga ik denk ik het meest gebruiken.



En dat voor 1.49 euro, dat is toch geen geld. Er zitten altijd wel kleuren bij die ik ga gebruiken. Tip, kijk dus niet alleen in de schappen van de Make up maar ook bij de andere verzorgingsproducten bij Action, daar vond ik deze palette. Raar dat het niet lag tussen de andere oogschaduwen.Het is in iedergeval te leuk om te laten liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten