Zoeken in deze blog

maandag 25 februari 2013

Saffron London nagellak


Het is denk ik wel jaren geleden dat ik voor het eerst/laatst bij de Op=Op winkel ben geweest. Bij ons zit de winkel al jaren in het dorp maar ik fietste het altijd voorbij. Tot ik laatst met schoonmoeder op stap was, en met haar op haar verzoek, even een rondje door de winkel maakte. 

Goh, allemaal make-up te koop, daar kwam mijn schoonmoeder wel niet voor, maar ik zag niks anders meer. Lang stond ik voor de nagellakwand, er was keuze genoeg. Ik nam drie flesjes mee, drie nagellakjes van 11ml voor 5 euro. Helaas geen leuke namen voor deze lakjes, wel nummers, die staan op de onderkant. Ik nam mee nummer: 05 de blauwe glitterlak, 17 de lichtroze, en 35 de donkerroze kleur. 






 
Ik besloot eerst de lichtroze te gebruiken. De kwast is dun maar ik kon er goed mee overweg, de nagellak is niet zo dik, ik gebruikte drie laagjes voor de onderstaande foto.Ik ben best wel tevreden over dit lakje, het zit al drie dagen en het zit nog steeds goed, niks gechipt of wat dan ook. Dat had ik niet verwacht. Leuk, ik zal eens vaker kijken bij Op=Op, ik kocht trouwens nog een lakje uit die winkel, magneetnagellak, die ik in een ander blogje zal laten zien.

Het resultaat: 



Nu ik deze roze lak al een paar dagen heb gedragen doe ik er voor vandaag de blauwe glitterlak erover heen. Zien of dat wat lijkt.



En dan wordt het zo, ik gebruikte hier twee laagjes blauwe glitterlak van Saffron London.






En nu de donkerroze nagellak, het is een mooi lakje.Ik heb hier twee laagjes, de droogtijd is  eigenlijk best vlot te noemen. Hier nummer 35. Hij is erg leuk!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten