Zoeken in deze blog

zondag 10 februari 2013

Yves Rocher bestelling...

Gisteren kwam mijn Yves Rocher bestelling, ik had maar een kleine bestelling van drie producten, maar uiteindelijk kreeg zes producten. Het altijd weer een verrassing wat er gratis in de doos zit. Precies een week geleden bestelde ik hand/nagelcreme, douchegel en BB creme, als je binnen tien dagen bestelde kreeg je er gratis een tas bij. Altijd handig leek me. Ook kreeg ik er twee producten bij: 24 uurs gezichtscreme en een gezichtsmasker samen twv 35 euro en een Zalando-kortingsbon. Eindbedrag: 18 euro incl. verzendkosten van 3 euro 70 Als je boven de 25 euro besteld dan zijn er geen verzendkosten.




de doos en de bon





 
















Als eerste is hier de BB creme van YR. Ik was heel nieuwsgierig naar deze BB, ik heb maar voor light gekozen omdat ik een lichte huid heb. Het is een gok natuurlijk om iets te kopen wat je niet eerst even kan bekijken en uitproberen, vandaag gokte ik fout.  Hieronder testte ik de crème op mijn hand en je ziet hoe licht de creme is, het is practisch wit. Na goed uitsmeren en intrekken is het niet zo wit meer als op de grootste foto hieronder, maar toch, veel te bleek voor mij. Jammer.






Hieronder de Douchegel (die ik lekker gebruik in bad) de Fleur de Lotus, heerlijk vind ik die, lekker zoet geurend, zalig! Deze Jardin de Monde douchegels bestel ik altijd.





En de handcreme, daar gebruik ik echt heel veel van. In de winter zijn mijn handen superdroog, zeer irritant, en deze creme gebruik ik graag, trekt snel in, voelt niet glibberig en ruikt lekker. 




En nu de gratis producten die ik kreeg bij de bestelling, deze creme (links) is een 24 uurs verzorging belooft wordt dat de huid na 1 maand er jonger en strakker uit ziet, dat moet ik zien ;-) Het ruikt fris, maar lichtjes naar zonnebrandcréme , dat is misschien iets minder... Wel handig, een gezichtscreme die je zowel 'savonds als overdag kunt gebruiken.




 de bijsluiter



Hieronder het drie minutenmasker van granaatappel, ruikt ook zo lekker, vanavond maar eens proberen...



En dan de tas, ik hoopte dat ie van linnen zou zijn, maar deze is van kunststof, niet erg, die gaat mee als we gaan zwemmen en voor van het zomer naar het strand.



En hiernaast, nog een verrassing want ik wist niet dat deze erin zou zitten, een tegoedbon van Zalando twv 10 euro. Leuk! 






Koop jij wel eens iets van Yves Rocher, wat is jouw favoriete product?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten