Zoeken in deze blog

woensdag 27 maart 2013

Oh My Gosh... Cobalt


Wow, wat een kleurtje dacht ik toen ik deze Oh My Gosh in de uitverkoopbak zag liggen bij de Kruidvat. Dit lakje was afgeprijst, van 3.99 naar 2.50 euro. Hebbes weer een blauw lakje erbij. En blauw is ie! Mijn zoon zei al, "dit is precies de kleur van vulpeninkt". Dat is ook waar ik aan dacht toen ik het opbracht ;-)



Ik gebruikte twee laagjes van deze Oh My Gosh Cobalt kleur no 55. Eigenlijk is twee laagjes niet genoeg maar ik vond de geur van deze lak zó sterk dat ik er na twee lagen echt genoeg van had. De hele dag had ik de geur in mijn neus, om deze reden zal ik deze lak niet graag meer gebruiken, om de kleur wel, dies mooooi, maar de geur vond ik écht verschrikkelijk. Max van de Action is er niets bij. Want ook Max nagellak ruikt vaak erg sterk. Ik heb nog een lakje van Oh My Gosh die ik nog niet heb gebruikt, de 016- Purple Rain. Ik hoop dat die beter, of liever, minder ruikt. 

De Cobalt nagellak van Oh My Gosh blijft goed zitten, ik heb 'm twee dagen op en het ziet er nog aardig goed uit. Het duurde wel lang voordat het droogde, vandaar dat er al snel ribbelplekjes opkwam, gelukkig valt het niemand op, behalve mezelf.  Op de tweede dag heb ik er een laagje nagellak overheen gedaan van Saffron Nailpolish, Color 05, dat is een topiclakje met paarsbauwe glitters, dat leek me wel leuk om erover te doen. Deze Saffronnagellak vind je bijvoorbeeld bij de Op=Op shop. 




De kleur vind ik leuk maar ik zou 'm geen tweede keer kopen, de droogtijd is veel te lang en de geur is niet te harden, gelukkig was het een uitverkoopje ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten