Zoeken in deze blog

dinsdag 26 februari 2013

Nog meer Max... Multicolor palette

Ik liet eerder al zien dat de Action ook oogschaduwpaletten verkoopt voor een wel heel vriendschappelijk prijsje. Ik kocht toen de Nude 03 palette voor 1.49 Nu was ik toch wel nieuwsgierig of er inmiddels nog anderen paletten waren bijgekomen deze week. Omdat ik toch in de buurt was ben ik nog gauw even naar binnengewipt, 




Vorige week vond ik een palette bij de overige verzorgingsproducten in het schap, dus ik gelijk daarheen, daar lag niets. Ik ging toch maar even een gangpad terug, kijken bij de makeup. En ja hoor daar lagen, onderin het schap, een stuk of tien paletten, ik zag direct dat er verschillende namen aan paletten lagen, joepie! De namen van de paletten vind je bovenop de verpakking, ik kocht de Color me crazy, Multi color en de Full color. Ik wil ze gewoon allemaal. Och, het is maar 5.47 euro voor 54 oogschaduwtjes, nice!









Vandaag laat ik de Multicolor zien, een palette met allemaal frisse kleurtjes, en goed gepigmenteerd. 

Ik kan weer even  vooruit. Morgen laat ik een andere Max Palette zien.

Max nude 03 palette:
http://leukekoopjes.blogspot.nl/2013/02/max-nude-palette-03-swatch.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten